Friday, July 18, 2008

SMK David Props


waahhh..sekarang jam menunjukkan kul 12:34 minit malam dan aku still kat ofis lagi.dari pagi td lagi aku duk je kat atas krusi ni wat ape ntah.ari ni byk design aku wat.huhu jadi kepala aku sekarang ini semacam berpusing2 macam eye on malaysia tu.tapi ia berputar melawan arah jam dan berputar sgt laju.wah acu baru je YM aku tadi tanye nape xbalik lagi,then sempat la aku berchatting ngan acu.skali mika plak wat hal tarik tangan mama die suh naik atas layan lagu umbrella,perhhh MIKA hebat eh skg.sudah maju.bile la mau ketemuin beliau(macam besar je mika tu)..sebenarnye aku ttbe tringt nk upload props yg aku penah wat tuk skolah anak majikan aku dulu (ayat cam skema je).aku tlg si Adlan anak pertama kepada Dr Zaharin & Puan Adillah merangkap boss aku la.dorang ade cam theater competition then aku kene bantu la sdikit sebanyak padahal sedikit je ape peribahasa kan.dah la sedikit sebanyak plak tu,kalo ditakrifkan peribahasa diatas ia menunjukkan neutral la,mcm xbuat pape.ntah ape aku mengarut ni.jadi aku pegi la amik ukuran,bincang2 sket ngan cikgu dorang,then aku siap shoot gmbr student2 ni.gambar ballerina pn aku amik,goyah iman aku nk tgkap gambr die.hehe(lari topik lak) jadi nye aku pn nk la share ape yg aku buat,COONGRATE ADLAN coz dapat tempat ke-3 ari tu,mmg hebat la dorang.aku mmg respek la,suspek btol.pas upload ni aku nk balik mah la tido,mate dah ngantok,badan dah penat sok pagi nk kene dtg ofis lagi.adoi mane la life idup aku eh skg,asyik kat ofis je.nasib la aku ni bujang lagi.ok kite bertemu lagi di lain entry,chau sin chan...






No comments: